KARA: Comeback ως 4 με το Mamma Mia από το mini album Day & Night

8/19/2014 05:00:00 μ.μ. | | | | | | | 0 Comments

Kara Mamma Mia Cover
Είχαμε γράψει για το αναμενόμενο comeback των KARA μετά την αποχώρηση των Nicole και Jiyoung ως 4μελές γκρουπ, με τη Youngji να προστίθεται στις Gyrui, Seungyeon και Hara.

Τη Δευτέρα βγήκε το MV της νέας εποχής των KARA, με τίτλο Mamma Mia, παραγωγή Duble Sidekick.

KARA(카라) _ Mamma Mia(맘마미아) 





Ενώ οι teaser φωτογραφίες ήταν πολύ καλές, για τα teaser video του MV δεν έγραψα κάτι διότι δεν έδειχναν κάτι το ουσιαστικό - είναι σαν να μείωσαν το hype.

Το τραγούδι είναι πολύ καλό, χαρούμενο και ανεβαστικό σίγουρα αλλά έρχεται λίγο σε αντίθεση με το τι γίνεται στο MV. Σε καμία περίπτωση πάντως οι KARA δεν είναι τελειωμένες. Η χορογραφία φαίνεται ενδιαφέρουσα, δεν είναι σαν του Mister αλλά και του Damaged Lady αρχικά δεν φαινόταν κάτι ιδιαίτερο αλλά στη σκηνή ήταν πολύ καλύτερη.

Screencaps και ποια είναι ποια:

KARA Mamma Mia Gyuri
Gyuri - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Gyuri
Gyuri - Mamma Mia

카라 맘마미아 규리
Gyuri - Mamma Mia

카라 맘마미아 규리
Gyuri - Mamma Mia

카라 맘마미아 규리
Gyuri - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Gyuri
Gyuri - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Gyuri
Gyuri - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Gyuri
Gyuri - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Gyuri
Gyuri - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Gyuri
Gyuri - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Hara
Hara - Mamma Mia

카라 맘마미아 하라
Hara - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Hara
Hara - Mamma Mia

카라 맘마미아 하라
Hara - Mamma Mia

카라 맘마미아 하라
Hara - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Hara
Hara - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Hara
Hara - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Hara
Hara - Mamma Mia

카라 맘마미아 하라
Hara - Mamma Mia

KARA Hara Mamma Mia
Hara - Mamma Mia

KARA Hara Mamma Mia
Hara - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Seungyeon
Seungyeon - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Seungyeon
Seungyeon - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Seungyeon
Seungyeon - Mamma Mia

카라 맘마미아 승연
Seungyeon - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Seungyeon
Seungyeon - Mamma Mia

카라 맘마미아 승연
Seungyeon - Mamma Mia

카라 맘마미아 승연
Seungyeon - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Seungyeon
Seungyeon - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Seungyeon
Seungyeon - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Seungyeon
Seungyeon - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Seungyeon
Seungyeon - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Youngji
Youngji - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Youngji
Youngji - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Youngji
Youngji - Mamma Mia

카라 맘마미아 영지
Youngji - Mamma Mia

카라 맘마미아 영지
Youngji - Mamma Mia

카라 맘마미아 영지
Youngji - Mamma Mia

KARA Youngji
Youngji - Mamma Mia

KARA Youngji
Youngji - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Youngji
Youngji - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Youngji
Youngji - Mamma Mia

KARA Mamma Mia Youngji
Youngji - Mamma Mia

0 σχόλια: